Listopad 2009

Dooms Day

29. listopadu 2009 v 14:13 | Lady Nira |  Ostatné zaujímavosti
Skopírované z deathrose.blog.cz

Toto si pozrite! Je to šokujúce video o 21.12.2012. Predpovede, čo sa vtedy môže stať, čo predpovedali rôzne veštby, rôzne kultúry.



Apokalypsa

28. listopadu 2009 v 15:02 | Lady Nira |  Mottá a výroky

Obloha potemnie
mraky si šepkajú
už sa nerozvidnie
blesky si blýskajú......


Vietor nevanie
hrdlička nespieva
oheň neplanie
ospalec nezíva............


Voda neplynie
slnko nesvieti
tón sa nelinie
čas sa netriešti.......
Hviezdy tmavnú
ceruzka nekreslí
vtáci tiahnu
všetci sú pokleslí.............


Muzika nehraje
hady sa zvliekajú
vlajka nevlaje
chorí híkajú........

Stavby sa boria
veže sa rúcajú
plašia sa orli
plameň sa stráca.....


Mŕtvola nehnije
potok netečie
vlkodlak nevyje
zachráň sa človeče!

Základy magické ochrany a psychické sebeobrany

27. listopadu 2009 v 14:11 | Lady Nira |  mágia
Magie funguje. Tohle je první věc, kterou se musíte naučit. Když nevěříte že vám magie dává sílu přetvářet vesmír, plýtváte svým časem. Pokud nejste přesvědčeni, že kouzlo nebo rituál bude fungovat, tak prostě nebude. Tečka. A když už věříte v sílu magie, je třeba si uvědomit, že při jejím používání berete do rukou ty samé síly, které ženou příliv a tvoří tornáda. A tím, že to činíte, uvádíte sebe i své okolí do potencionálního nebezpečí. Zajímavé je přirovnat magickou práci k horolezectví. Chce to dlouhý čas, někdy i léta, která strávíte posilováním, tréninkem a vázáním uzlů, používáním karabin a dalších částí výstroje. Pokud víte co děláte a jak to máte dělat, je to bezpečné - a je to úžasný pocit. Ale pokud se bez znalostí a lana vrhnete na strmou skálu… Samozřejmě, i pro zkušeného horolezce může chyba znamenat pád - no a pak mají výhodu ti dobře jištění.


Magické kadidlá

25. listopadu 2009 v 14:08 | Lady Nira |  mágia
Divinační
- stimulant při operacích zvědné magie
- často rostlinného původu
- delfské kněžky se dostávaly do vizionářské extáze vdechováním kouře z vavřínových listů, myrhy a blínu
- nutno jisté opatrnosti - divinační kuřidla spolehlivě zlikvidují pokojové rostliny
- jeřabiny, kafrovník, pelyněk černobýl, oman, hadí kořen, badyán, aloisie, rozmarýna, těhovez březový a konopí
- příklad směsi dle Agrippy : 50 g kořene fialky, 50 g miříka bahenního, 30 g hadího kořene, 30 g semene lněného

Exaltační
- působí přímo na operatérovy smysly, často rostlinného původu, narkotika a aromatické koření a celá řada pryskyřic
- červený santal, konopí, hašiš, opium, kokain, peyotl, mochna plazivá, blín, skořice, vavřín, muškátový ořech, mastix, myrha, styrax, rulík, červený náprstník
- příklad směsi dle Kefera : 2 díly myrhy, 7 d koriandru, 18 d třemdavy, 13 d opia, 13 d mandragory, 5 d otočníka, 9 d bolehlavu, 4 d máty peprné

Materializační
- pomocná přísada k ostatním, představuje látku, ze které evokovaný zjev vytváří svůj podstatný tvar, kondenzační esence
- skoro vždy živočišného původu, většinou z látek jako je čerstvá krev, pohlavní sekrety, vhodné tělesné partie živočichů, kostní prášek a různé animizované zeminy
- řidčeji rostliny jako je lilie, heřmánek, mandragora, plod olivy, čaj, podražec, plavuň, akácie, šalvěj, divizna, pampeliška - kořen se pro tento účel vaří ve vodě
- př. sm.i dle Griese : bílé kadidlo, mouka, vejce, mléko, růž. med a olej -těsto-kuličky usušit
- př. směsi dle Kefera : dusičnan sodný 75 g, sirný květ 20 g, uhelný prášek 6 g

Obranná
- obrana operatéra po skončení evokace, zapuzení evokovaných jevů
- proskurník oblíbený v rituálech Voodoo
- často rostlinného původu - drogy
- květ kopretiny, řepík, pivoňka, durman, pelyněk, vrba, šalvěj, třezal., síra, magnésium
- příklad směsi dle starých Řeků : sezam a černý kmín

Vymítací
- k vyhnání démona a ke zrušení prokletí
- často rostlinného původu
- jalovec, yzop, tymián, vavřín, andělika, bazalka, hořec, blešník, kapradí
- příklad směsi dle Polydora : galbanum, síra, asant, podražec a routa

Nekromantická
- evokace fantomů zemřelých osob, exaltačně materiálizační
- často rostlinného původu
- pelyněk pravý, laskavec, tis červený, harmala mnohodílná
- universální směs dle Veselého : pelyněk 2d, bílý santal 2d, aloe 1d, třemdava 1d, laskavec 1d, harmala 1 d, trocha červeného tisu

Výroba svetenej vody

23. listopadu 2009 v 14:06 | Lady Nira |  mágia
Aneb jedna z mnoha metod...

7 Hermetických principů

21. listopadu 2009 v 14:03 | Lady Nira |  Základy mágie
Principů pravdy je sedm.
Ten kdo je zná chápe a vlastní magický klíč,
jehož dotykem se otevírají všechny dveře chrámu.

The Rasmus - Lost and Lonely

20. listopadu 2009 v 15:11 | Lady Nira |  Kawaiiii !!!
Ja.... Toto je moja úplná srdcovka... Je to tak... DOKONALE!!! Že mi to vháňa slzy do očí... I LOVE THE RASMUS !!!!


Mesačná mágia

19. listopadu 2009 v 14:00 | Lady Nira |  Veštenie
Jako má Měsíc vliv na mořský příliv a odliv, na nálady lidí a růst květin, má vliv i na magické čarování. Ubývající Měsíc prakticky platí jako optimální doba pro kouzla škodící, / nezkoušejte...uvědomte si příčiny a následky /,ale hodí se i ke studiu starých kouzelných spisů a k začarování negativních energií. Nejstarší kouzla se prý prováděla za tmavých nocí bezprostředně před Novoluním, tj. období, kdy Měsíc na obloze není vidět.
Rituály bílé magie k posílení zdraví, blahobytu a štěstí byly naopak prováděny vždy při přibývajícím Měsíci a ty nejdůležitější dokonce při samotném úplňku, kdy je magická síla absolutně největší a nejúčinější.
Fáze Měsíce při našem narození
Zkuste ze starých kalendářů vypátrat, v jakém postavení byl Měsíc v den, kdy jste se narodili. I to o nás totiž leccos vypoví.

Alchymické procesy

17. listopadu 2009 v 13:58 | Lady Nira |  Alchýmia
1. Odstranění
Odloučení komponenty odstraněním horního dílu, někdy přelétne to mimo povrch nebo knotovým jevem to nahoru používání péra nebo látky.
2. Albification
Dělání věci v alchemické práci stane se bílé.
3. Omytí
Očista substance následnými praními s kapalinou.
4. Splynutí
Formace amalgám, nebo slitina, kovu s rtutí. Tento termín je někdy prodloužený mínit nějakou unii kovů.
5. Nanebevstoupení
Když aktivní nebo subtilní část povstává v láhvi, obvykle teplem.
6. Assation
Zmenšení substance k suchému popeli pečení.
7. Kalcinace
Zhroucení substance divokým teplem a obvykle hořící v otevřeném tyglíku.
8. Cementace
Jednání na substanci mícháním toho ve vrstvách s práškovaným (často ničivým) materiálem, jako vápenec. Tato směs je pak byla udělaný reagovat a stmelit teplem k vysoké teplotě v stmelující peci.
9. Ceration
Dělání substance změkčit a jevit se jako vosk. Toto je často udělaný ustavičně přidáváním kapaliny a tepla.
10. Cineration
Zmenšení substance k popelům teplem.
11. Oběh
Očista substance kruhovou destilací v pelikánovi nebo zavřel destilační přístroj. Prohřev kapalná komponenta odděluje, je zhuštěný a sestoupí znovu do substance v láhvi.
12. Coadunation
Další termín pro koagulaci.
13. Koagulace
Zpeněžení řídká kapalina do pevné směsi skrz nějakou vnitřní změnu, jako u srážení mlék. Toto může být udělaný různorodostí prostředků - dodatkem substance, teplem nebo chlazením.
14. Coction
Vaření nebo teplo substance v mírném teple pro prodlouženou dobu.
15. Cohobation
Časté vyjmutí vlhké komponenty substance teplem. Často vlhká komponenta (nebo nějaký další kapalina) je přidaná a proces pokračující.
16. Kolikvace
Spojka nebo tavení společně z dvou tavitelných substancí.
17. Zbarvení
Cinkající substance přidáváním barviva nebo barevného výtažku. Zbarvení může buď cinkající celým tělem nebo produkováním krycího povlaku.
18. Spalování
Hoření sustance v přírodě.
19. Rozestření
Zmenšení substance do prachu, buď mletí, drtí, nebo nutící to skrz síto.
20. Složení
Spoj společně z dvou různých substancí.
21. Koncepce
Manželství nebo unie muže a ženských aspektů ze substancí.
22. Odvar
Vaření nebo teplo směsi substancí v mírném teple pro prodlouženou dobu.
23. Zmrazení
Zpeněžení tenká tekoucí kapalina do ztuhlé silné substance, často teplem.
24. Slepení
Zpeněžení substance do klihovité masy, často hnitím.
25. Spojení
Spoj dvou protějších součástí, často viděný jak unie muže a ženy, subtilní a hrubý, nebo dokonce elementy.
26. Kajícnost
Zmenšení substance do prachu jen přes oheň.
27. Páření
Spojení, nebo spoj dvou protějších součástí, viděný skrz metaforu unie muže a ženy, nebo unie fixovaná a nestálá.
28. Rozežírání
Dojídající ze substance kyselinou, alkálií nebo ničivým materiálem.
29. Cribation
Zmenšení substance k prachu nucením skrz síto nebo oko.
30. Krystalizace
Formace krystalů z řešení substance obvykle ve vodě, buď od jejich postupné formace z kapaliny, nebo vypařováním kapaliny.
31. Dealbation
Dělání černé substance alchemického procesu se stát brilantní bílého.
32. Sváření
Trávení substance v láhvi bez dodatku jiného materiálu.
33. Dekrepitace
Praskání a spliiting odděleně substancí, například sůl kuchyňská, na teple.
34. Tělesná nebo duševní slabost
Zmenšení pevný umístěný ve vlhkém místě ke kapalině tím poutavá voda ze vzduchu.
35. Descension
Když subtilní nebo aktivní část substance je udělaná sejít do spodní části láhve, spíše než stoupá jak pára.
36. Desikace
Sušení nebo vyjmutí všech vlhkost v substanci.
37. Detonace
Explozivní hoření substancí na teple, například substance smíšený se sanytr.
38. Trávení
Pomalá modifikace substance přes jemné teplo.
39. Rozpad
Zhroucení nebo odloučení substance do různých částí.
40. Dispoliaration
Prolínačka nebo transformující z mrtvé substance do kapaliny.
41. Odloučení
Zhroucení nebo rozpadu trhu substance do různých částí.
42. Rozpuštění
Prolínačka nebo transformující ze substance do kapaliny.
43. Destilace
Odloučení těkavé složky ze substance teplem aby odjelo komponentu jak pára která je zhuštěná a sebraná v chladnější části aparátu.
44. Divapouration
Exhalace suchých pár ze substance, která může vyskytovat se v různých stupních teplotách.
45. Dělení
Odloučení substance do toho elementy.
46. Vzkypění
Šumění produkovalo skrz kvašení.
47. Edulceration
Praní solné substance až do všichni soli jsou odstraněné.
48. Podrobné zpracování
Obecný termín pro proces oddělující se čistý z nečistý, a vedoucí sustance směrem k dokonalosti, která být udělaný skrz různorodost prostředků a procesů.
49. Vyvýšení
Pěstování subtilních částí substance nahoru, pryč z tělesných zbytků, do horních částí lodi.
50. Elixeration
Zpeněžení substance do elixíru.
51. Vypařování
Vyjmutí vodnaté části substance jemným teplem, nebo jsoucí zanechaný dlouho v suchém místě.
52. Vynášení
Operace kterým substance je zvednutá do čistější a perfektněji přírody.
53. Exhalace
Vydání plynu nebo vzduchu ze substance.
54. Výraz
Vyjmutí šťáv přes tisk.
55. Vyjmutí
Příprava důvtipnějších a čistějších částí substance, obvykle vyluhováním to v alkoholu. Extrakt pak může být oddělený od zbytku.
56. Kvašení
Hniloba substance, obvykle organické přírody, často doprovázený vydáním plynových bublin.
57. Filtrování
Proces nebo odstraňující hrubé části substance procházející cedníkem, filtrem nebo látkou.
58. Ustálení
Provedení nestálý předmět upevnil nebo pevný, aby to zůstává permanentně neovlivněný ohněm.
59. Vyrážení listí
Dělání nějakých substancí nadme ve vrstvách, jako dovolení ležící na vrch navzájem, obvykle podniknut teplem.
60. Třaskání
Příprava fulminátu nebo výbušně nestabilní formy kovu. Někdy aplikována na nějaký proces v kterém náhlá sopečná událost nastává.
61. Vykuřování
Změna substance vystavující to ke korodující kouři.
62. Tavení
Spoj práškovaných substancí společně, nebo zpeněžení substance do nové formy, přes extrémně vysoký stupeň teploty, někdy používání toku.
63. Glutination
Otočení substance do klihovité, klihovité masy.
64. Stupňování
Postupná očista substance, často skrz série stupňů.
65. Granulace
Zmenšení substance k zrnům nebo prachu. Tam jsou různé prostředky z dělající toto - tlučení, skřípat, používající tepelného rázu teplem a rychlým chlazením, a mnoho jiných.
66. Mletí
Zmenšení substancí k prachu, obvykle pomocí malty a paličky.
67. Zvlhčení
Proces kterým vlhkost je dán substanci, obvykle ne přímým dodatkem kapaliny, ale postupným procesem z poutavé vlhkosti.
68. Zapalování
Samo -- kalcinace substance tím hořící sám v tyglíku.
69. Imbibice
Krmení procesu postupným a pokračujícím dodatkem nějaké substance.
70. Impastation
Když věc podstupující hnití houstne nebo zmrazí do konzistence roztavené smoly černé.
71. Oplodnění
Alchemický proces je někdy paralelizovaný s těhotenstvím dítěte. Tak oplodnění následuje z unie nebo páření muže a ženy, a vede ke generaci nové látky.
72. Inceration
Dělání substance do měkké voskové konzistence, obvykle kombinováním toho s vodou.
73. Zpopelnění
Zpeněžení substance k popelům přes silný oheň.
74. Začlenění
Mísící se smíšených těl do konglomerátu se hromadí.
75. Vstoupení
Toto nastává kdy substance spojí takovým způsobem které oni nemohou později být oddělené.
76. Pohřbení
Pro zasypat zemi, někdy užívaný pro mínit nějaký proces který pohřbívá aktivní látka v tmavém zemitém materiálu. Také aplikována na umístění láhve v teplém teple odmořovací lázně.
77. Kapalnění
Otočení pevného materiálu do kapaliny, buď tavením nebo prolínačkou.
78. Loužení
Oxidace sirníkových rud vystavující je vysílat a vodu. Tato tvoří H2SO4.
79. Luting
Pečetění láhve nebo dalšího aparátu pomocí loutny, nebo pryskyřičný těsto které jakmile aplikované sady tvrdé a produkuje neprodyšný uzávěr.
80. Zrání
Obecný termín aplikována na identifikuje objevení se stupně dokonalosti v práci.
81. Tavení
Zmenšení kovu nebo substance ke kapalině prohřev.
82. Umrtvení
Zde substance podstupuje druh smrti, obvykle skrz hnití, a zdá se, že byl zničený a jeho činný výkon ztracený, ale nakonec obživne.
83. Násobení
Operace kterým prach projekce má své sílu násobenou.
84. Svržení
Sestup substance z řešení. Usazenina sestoupí k spodní části láhve.
85. Příprava
Proces kterým přebytečné substance jsou odstraněné z věci a ten, která chce je přidaný k tomu.
86. Projekce
Házení kvasí nebo výtažek na substanci za účelem provést přetvoření substance.
87. Prolectation
Odloučení substance do subtilní a víc hrubé části ředěním nebo ředění důvtipnějších částí substance, spíše než zhrubnutí zemité části.
88. Pulverisation
Zhroucení substance k menším zlomkům skrz být opětovně bouchne neomalený nástroj, jako kladivo, nebo palička.
89. Očista
Čištění nebo čištění sustance tím obsazení dále chování se rozdělí.
90. Hnití
Hniloba substance, často pod prodlouženem jemné vlhké teplo. Obvykle věc stává se černá.
91. Quinta Essentia
Dělání kvintesence, nebo vysoce vyvýšená forma substance.
92. Ředění
Dělání substance extrémně subtilní nebo tenká a vzdušné.
93. Oprava
Očista věci přes opakované destilace, předestilovaná kapalina být znovu destilovaná.
94. Opětovné zdůraznění
Opakování procesu, zvláště aplikovány na kruhovou destilaci, v kterém předestilovaná kapalina je vrácená lodi, a proces pokračoval pro mnoho cyklů.
95. Rozhodnutí
Toto nastává kdy substance které jsou smíchané stát se násilně oddělené jsoucí umístěné do řešení. Tak mléko je v tomto smyslu rozhodnutý octem. Tento proces je podobný jako koagulace.
96. Restinction
Zde substance v bílém žáru je přinesená k dokonalosti jsoucí uhašenou ve velebící kapalině.
97. Ozvěna
Zapalování nebo kalcinace ve vysoké teplotě, v odrážející se peci.
98. Oživení
Přinášení zahanbené věci zpět do života, nebo reaktivace to.
99. Rubification
Dělání věci v alchemickém procesu z bílý k červeném.
100. Segregace
Odloučení složené substance do toho části.
101. Odloučení
Dělání dvou protějších součástí oddělených od sebe. Často střídal se se spojením proces.
102. Zvrstvení
Operace která produkuje vrstvy v substanci v láhvi.
103. Odejmutí
Odloučení abstrakce dolů subtilní části, jak ve filtrování.
104. Sublimace
Toto nastává kdy pevný je zahřátý a vypouští páru která kondenzuje na chladných horních částech lodi jak pevná, ne projít kapalnou fázi. Příklad je sůl čpavkový.
105. Subtilation
Odloučení subtilní části substance z chování.
106. Prosakování do okolních dutin
Toto nastává jestli esence zdá se, že vypotí v kapkách během sestupné destilace.
107. Roztírání
Zmenšení substance k prachu, ne nutně použitím skřípat, ale použitím teply.
108. Zeskelnatění
Dělání substance do sklenice ale silné teplo a někdy dodatek vápence.
109. Vitriolification
Dělání H2SO4. Nejčastěji z kovu otevřenou akcí kyseliny sírové dýmavá, ale někdy víc nepřímé cesty.

Van Helsing

16. listopadu 2009 v 14:24 | Lady Nira |  Mottá a výroky
Vždy keď to počujem prejdú ma zimomriavky. Je to také...
No, normálne nemám slov...

Obaja sme súčasťou jednej partie.
Škoda len, že stojíme na opačných stranách šachovnice.

Film Van Helsing



Apokalypsa -Petrovo zjavenie

15. listopadu 2009 v 13:57 | Lady Nira |  Ostatné zaujímavosti
Originál zřejmě vznikl na konci 2. nebo začátkem 3. století. V prvních staletích po Kristu koloval mezi sbory i jiný známější apokryf s tímto názvem. Níže uvedený text je součástí sedmého kodexu sbírky z Nag Hammádí.
Apokalypsa vypravuje o vidění apoštola Petra. Lze předpokládat, že vznikla mezi gnostiky navazujícími na Petrův odkaz.
V tomto spise Ježíš předpovídá příchod falešné církve, která se bude odvolávat na jeho jméno a svou organizaci postaví na biskupských úřadech. Původnímu učení zůstane věrná pouze církev gnostiků.
Pisatel zaujímá negativní postoj k raně křesťanskému spisu Hermův Pastýř. Ten byl v katolické církvi oblíbený, protože připouštěl i druhé pokání, čímž se rozumí opětovné přijetí osob, které se už jednou k církvi přihlásili a z nějakého důvodu odpadli. Tuto možnost autor odmítá. Ježíšovo utrpení na kříži bylo podle něj zdánlivé, protože Kristus je "duchovní Duch naplněný zářícím světlem."


Časté omyly a výmysly neveriacich

13. listopadu 2009 v 13:56 | Lady Nira |  mágia
Je bohužel smutné, že mnoha lidem při zaslechnutí slova "magie" naskočí husí kůže a už si představují lidské oběti, vzývání Satana, divoké orgie apod. Proti tomuto je třeba bojovat. V neopohanství se nikdy neobětují krvavé oběti, protože by toto bylo porušení základního motta hnutí Wiccan Rede, které přijalo celé neopohanství: "Pokud nikomu neublížíš, dělej si, co chceš.", což je velice podobné naší ústavě. Z této základní myšlenky dále vyplývá, že magie se nesmí používat proti jiným lidem a jiným objektům. Za dobré je považováno pouze konání dobra (jako je třeba léčení). Někteří konzervativní členové tohoto hnutí tvrdí, že se toto vztahuje i na čaroděje a mágy, kteří na nás poslali např. kletbu. Zbytek (a těch je většina) však tvrdí, že na toho, kdo nám ubližuje, je možno jeho vlastní zlobu odmrštit zpět (jako názorný příklad lze uvést, že první skupina navrhuje vytvořit neutralizující štít, na kterém by se kletba neškodně rozplynula; zbytek zase navrhuje zrcadlovou plochu, od které by se kletba odrazila zpět na jejího autora). Já sám se řadím ke druhé skupině.

Dalším bludem je vzývání Satana. Neopohané ďábla vůbec neuznávají jako člena přírody, proto ho také neuctívají (co není, to se nemůže uctívat; celkem logické, že?). Tato fikce vznikla pravděpodobně jako reakce na uctívání rohatého boha, který spolu s bohyní-matkou, je nejuctívanější božstvo. Záleží na jednotlivých tradicích uctívání (např. alexandrijská, gardneriánská, keltská, fairy apod.), koho uctívají, ale bohyně se obecně považuje za vyšší mocnost. Mne nejvíce zajímá severská tradice a tu také vyznávám (viz stránky o runách).

Říká-li někdo, že se na obřadech provozují sexuální orgie, může mít i pravdu. Neopohanství považuje sex nikoliv za hřích, ale za dar. Proto je při některých obřadech provozován tzv. velký rituál, což je rituální faktická či fiktivní soulož nejvyšší kněžky a nejvyššího kněze. Faktickou snad popisovat nemusím a fiktivní probíhá ponořením dýky, kterou drží kněz, do poháru s vodou, který drží kněžka.

Další omyl je znak pentagramu, který se mylně označuje jako symbol zla. Kritikové bohužel přehlédli, že satanisté používají pentagram s kozí hlavou uprostřed a ještě ke všemu vzhůru nohama.

Posledním z řady omylů, který se často uvádí, je fakt, který s magií souvisí jen okrajově. Jedna se o symbol svastiky, který užívali nacisté. Tento symbol však vůbec není symbolem zla. Adolf Hitler si ho "vypůjčil" z norské mytologie, kde náležel Matce Zemi a byl rovněž znakem kladiva boha Thóra. Mezi okultisty se povídá, že Hitlerův pád způsobili právě oba bohové. Je-li tomu tak, pak si myslím, že poněkud pozdě, ale přece.


"Křesťanské církve obviňují statisíce dětí z čarodějnictví"

11. listopadu 2009 v 13:54 | Lady Nira |  Ostatné zaujímavosti
V Africe žijí statisíce dětí, které byly obviněny z čarodějnictví. To, co bylo kdysi jen zvrácenou úchylkou extrémistických sekt, je dnes běžnou praxí. Fanatické působení evangelikálních církví nese své trpké ovoce. Fundamentalističtí pastoři za řádný poplatek děti vyšetřují a vydávají potvrzení o jejich posedlosti. Pak z nich za další tučný obnos vymítají zlé duchy, trýzní je hladem a nezdráhají se použít ani fyzické násilí. Vynucené přiznání je živě vysíláno na televizních kanálech, které vlastní církve. Děti jsou pak zapovězeny svými rodinami a žijí na ulicích, tržištích nebo na hřbitovech. Odhaduje se, že jen v konžské metropoli Kinshase se sedmi milióny obyvatel je bez domova 25 až 50 tisíc dětí. Z čarodějnictví byla obviněna většina z nich.
"Je to byznys. Za pět nebo deset dolarů děti vyšetří a potvrdí, že jsou posedlé. Za další poplatek z dítěte vymítají zlé duchy. Často je moří celé dny hlady, bijí je a mučí, aby z nich vyhnali ďábla," řekl Remy Mafu, ředitel projektu Rejeer, který se věnuje péči o bezprizorní děti.

Z čarodějnictví nebývají obviňovány jen děti problémové, ale i ty, které si vedou dobře ve škole. Většinou je jim dáváno za vinu, že byly spatřeny, jak létají nebo pojídají lidské maso.

Obyvatelé Konga jsou v těžké situaci. Mnoho rodin rozvrátily válečné konflikty a nákaza AIDS. Ruku v ruce s úpadkem jde i chudoba. Takové podmínky jsou idální pro šíření nebezpečných křesťanských církví. V Kinshase operují tisíce sekt s vesměs fundamentalistickým zaměřením.

"Když jde něco špatně, v africké kultuře žádáme duchy, aby zjistili lidskou příčinu," vysvětil Mafu. "V současné době jsou obviňovány děti. Dají se snadno přesvědčit, že je to jejich vina."

Dříve měla každá komunita svého šamana, který zprostředkovával kontakt s duchy. Takový člověk se těšil velké vážnosti. Dnes se role duchovních vůdců zhostili evangelikální misionáři a tradiční africkou kulturu svým učením zdeformovali. Rodiče přiváději své děti k pastorům. Ti za své "služby" vybírají vysoké poplatky.

Jednou z obětí středověkých praktik pochybných věrozvěstů je i patnáctiletá Naomi. Vlastní rodina se ji zřekla, když jí bylo 6 let. V té době měla čtyři sourozence a žila s rodiči v Brazzaville na druhé straně řeky. Otec i matka zemřeli a ona musela zůstat u svého dědy a tety. Oba dva ji od počátku dávali najevo svou nelibost.

"Děda onemocněl a teta mě obvinila, že jsem čarodějnice. 'Proč jsou všichni v okolí nemocní?' ptala se mě. 'Trpí kvůli tobě,' vinila mě. Dědeček mi dal vypít nějaký lektvar, ale nic se nezměnilo. Teta mi řekla, že musím odejít. Sousedé mě bili a pálili mi kůži," popsala své utrpení Naomi. "Říkali mi, že se buď musím přiznat k čarodějnictví, nebo že mě zabijí. Říkali, že mezi nimi pro mě není místo. Šla jsem do kostela, ale tam mi dali jen napít nějaké tekutiny, ze které se mi udělalo špatně. Prosila jsem sousedy, aby mě nechali spát kdekoli, třeba na záchodě, ale oni odmítli. Pak mě chytili nějací vojáci a taky mě obvinili, že jsem čarodějnice. Tvrdili, že mě viděli létat s ptáky. Vyhrožovali mi zabitím, ale podařilo se mi utéci."

Naomi vypadá o pět let mladší. Kůži na hrudi a na ramenou ji hyzdí ošklivé jizvy po popáleninách. Měla zlomenou nohu. Při rozhovoru se tváří klidně, ale prožité trauma v ní zanechalo hluboké stopy. Nakonec se ji na tváři rozzářil úsměv, když líčila, jak našla jiný kostel, kde ji přijali a poslali do Kinshasy. Ujali se ji v ubytovně organizace "Válečné dítě" (War Child). Měla štěstí. Desetitisíce jiných dětí obývají hřbitovy, tržiště a ulice hlavního města. Konzumují odpadky, kradou a žebrají. Čím se provinili, že je potkal tak krutý osud? Čarodějnictvím?

V jiné noclehárně v Kinshase narazil korespondent britského listu The Observer Richard Dowden na Nelphyho Lelua, hubeného vysokého chlapce, jemuž je 14 let. Má britské občanství a hovoří anglicky se slabým londýnským přízvukem. Ještě nedávno navštěvoval školu v Hainault v severovýchodní části Londýna. Jednou se mu zdálo o tom, že se ho snažil zabít muž v černém. Se zvláštním snem se svěřil své matce. Ta ho odvedla do kostela v Tottenhamu, kde ho pastor označil za čaroděje. Matka ho zbila a odvezla do Kinshasy k babičce. Bití pokračovalo.

Tento případ svědčí o tom, že obviňování z čarodějnictví se nevyhýbá ani Evropě. Případy týrání dětí kvůli údajné posledlosti zlými duchy byly v poslední době zaznamenány v Londýně, Paříži i Amsterdamu. Je známo, že radikální evangelikální organizace mají svou základnu v USA. Odtud pronikají do všech částí světa, skupují televizní a rozhlasové stanice, stavějí kostely, všemi prostředky se snaží šířit své sektářské učení. Jejich členská základna roste velmi rychle a to jak v Americe, tak i na ostatních kontinentech. Své stoupence mají i v České republice. Také u nás se už objevily případy exorcismu. Můžeme jen doufat, že čas, kdy ve jménu božím plály hranice pod nebohými oběťmi honu na čarodějnice, se už nikdy nevrátí.

zdroj: gnosis9.net

Dávám to magie zvláště protohle... Kdyby Vatikán věděl, kolik adolescentů se zajímá o magii a kolik z nich chce vyvolávat duchy, hony na čarodějnice by opět začaly...

Zákony kultu wicca

9. listopadu 2009 v 13:52 | Lady Nira |  Wicca
Je mnoho druhů magie, mnoho způsobů jak ji praktikovat. Wiccani vždy dodržují své základní pravidlo, "Čiň, co cheš. pokud to nikomu neuškodí. Avšak v dubnu 1974 přijala Rada amerických čarodějů a čarodějnic Zásady kultu Wicca. Uvedu je zde, protože myslím, že každý kdo chce praktikovat magii by s nimi měl být obeznámen
(to ale vůbec neznamená, že než se pokusíte kouzlit, musíte se je naučit nazpaměť)

Ponaučenie

8. listopadu 2009 v 14:15 | Lady Nira |  Úplné prkotiny
Na větvi usnul v třeskutém mrazu malý ptáček. Zmrznul a spadl na zem.
Naštěstí šla okolo kráva a vyklopila své hovno přímo na ptáčka.
Ptáček v teple procitl, pookřál, začal se uvelebovat, vesele si prozpěvoval
a vyzobával zrníčka a semínka, kterých to hovno bylo plné.
Šla okolo kočka. Když uslyšela cvrlikání, hrábla do hovna, ptáčka vytáhla
ven a sežrala ho.
Z toho plynou následující poučení :
1. Když se na tebe někdo vysere, neznamená to, že je to tvůj nepřítel.
2. Když tě někdo vytáhne ze sraček, nemusí to nutně znamenat,že je to tvůj
přítel.
3. Když už máš teplý místečko, drž hubu a neprozpěvuj si.



Rastlinná mágia

7. listopadu 2009 v 13:49 | Lady Nira
Rostlinná magie je lidovou variantou magie lunární. Význam bylin v lékařství, kosmetice a v kuchyni není nutné zdůrazňovat.
Všechny léčivé byliny nejsou neškodné !!!. Mnohé mají neznámé a nečekaně nebezpečné vedlejší účinky.
Často mají léčivé byliny nejlepší účinek, když je jíme syrové nebo vařené : šalvěj, bezinkový květ, salát - řeřicha, mladé pampelišky, špenát - kopřivy, medvědí česnek.
Vždy pracujeme s trpělivostí a láskou nikdy ne pod tlakem času !! Používáme smaltovaný hrnec a dřevěné lžíce.
Musíme znát nejprve účel k jakému chceme bylinu použít (zastavit zánětlivý proces, posílit určité orgány atd.). Každá bylina má jiné vlastnosti. A na každého působí jinak.


Evolúcia mágie

5. listopadu 2009 v 13:36 | Lady Nira |  mágia

Magie je definována jako umění dělat změny pomocí vnější a nadpřirozené síly. Vliv magie a její existence vůbec spadají do hlubokého dávnověku a de facto se vyskytovala (a vyskytuje) na celém světě. Díky tomu jsou na naší planetě rozšířeny rozmanité druhy magických systémů. V této práci se budu zabývat pouze rozvojem tzv. západní magie a její postavení v moderním čarodějnictví a neopohanství.

Slovo magie pochází z řeckého slova megus, což znamená velký. Někdy se též připouští termín megein. Všeobecně se magie dělí na černou a bílou (tedy ve službách sil dobra a zla), avšak toto dělení se používá vlastně až od 12. století. Ve své podstatě je magie neutrální a záleží zejména na interpretovi, k jakým účelům ji využije.

Forem praktikování magie je bezpočet. Jako velmi hrubé dělení lze tyto praktiky rozdělit na mechanické kouzelnictví a vyšší formu kouzelnictví. Mechanické kouzelnictví se používá k dosažení daného účelu (např. tavením voskové postavičky k zajištění smrti představované osoby). Vyšší forma se zabývá vyvolávání duchů a božstev. Tato vyšší forma se též nazývá theurgie, zatímco mechanickému kouzelnictví se přiřazuje jméno mageia.

Magie existovala již od dob prvních lidí na Zemi. Je tedy vlastně nejstarším náboženstvím (dá-li se to takto nazvat) světa. Byla hojně praktikována a protože v drtivé většině nenarušovala žádné teologické nauky, byla tolerována a uznávána. Zlom přišel až s křesťanstvím, kdy roku 364 Laodiceaská rada vydala 36. kánon, kterým zakazovala kněžím zabývat se magií, astrologií a matematikou. Další ranou magii byl 4. kánon Rady v Oxii, který od roku 525 zakazoval věřícím přijímat jakékoliv rady od jasnovidců a kouzelníků a předpovídání budoucnosti učinil nezákonným. V roce 692 církev exkomunikovala všechny, kdož se zabývali jasnovidectvím a roku 721 církevní sněm potvrdil platnost těchto sankcí. Je historickým paradoxem, že předpovídání budoucnosti (tedy jen odhalování budoucích dějů a ne jejich ovlivňování) bylo označeno jako magické, i když k magii vůbec nepatří.

Tento přístup velmi názorně dokumentuje přístup církve k magii, který vyvrcholil v době inkvizic. Dalším paradoxem je, že ačkoliv soukromé praktikování magie bylo nezákonné, církev přejala mnoho theurgických a goetických obřadů (goeteia - nejnižší forma magie, zabývající se např. mícháním lektvarů) a posvětila je. Ostatní prohlásila za zlo, které má kořeny v samotném ďáblovi.

Od 7. do 17. století se velmi rozmohla alchymie, která je mylně spojována s magií. Narozdíl od magie vychází alchymie z egyptské teorie hermetiky.


Zásady evokačnej mágie

3. listopadu 2009 v 13:34 | Lady Nira |  mágia
Na úvod bych zveřejnil dvě své zásady, kterými se řídím a které jsem i vymyslel na základě své praxe. Oba mé výroky se týkají strachu, a oba výroky mi strach během magických praktik pomáhají odstraňovat. Berme to jako určitá motta pro naši další práci.

I. Bojíš se jen vlastního strachu !!!
II. Strach má takovou sílu, jakou má energie námi do něj vkládaná !!!

Na místě je určitě shrnutí aspoň některých zásad, kterých bychom se měli držet, než s tímto započneme. Píšu to pro znalejší věci a pro ty, kteří mají za sebou jistý magický výcvik, to je snad zřejmé. Zásady, které je nutno brát v úvahu sepíšu do několika málo bodů. Logicky se budou tyto zásady rozšiřovat, bude to záviset na mé praxi, kde odhalim jaký nedostatek, tak ho sem napíšu, aby to bylo co nejkompletnější. Zatím bych pár zásad znal :) Nic z toho jsem nikde neopsal a trvalo mi docela dlouho, než jsem to všechno zformuloval do přehledné podby.

Úvahy

2. listopadu 2009 v 14:15 | Lady Nira |  Úplné prkotiny


Úvaha č.1
> Představ si kus švýcarského sýra, který je plný děr.
> Čím víc sýra, tím víc děr.
> Každá díra zabírá místo, kde by mohl být sýr.
> Takže čím víc děr, tím míň sýru.
> Čím víc sýru, tím víc děr a tím míň sýru.
> ZÁVĚR: ČÍM VÍC SÝRU, TÍM MÍŇ SÝRU

Úvaha č.2
> Kdo brzo vstává, tomu Bůh pomáhá.
> Kdo brzo vstává, spí po obědě.
> Kdo spí po obědě, nespí v noci.
> Kdo nespí v noci, ten chodí flámovat.
> ZÁVĚR: BŮH POMÁNÁ TĚM, KDO CHODÍ FLÁMOVAT # # >

Úvaha č.3
>Bůh je láska.
> Láska je slepá.
> Stevie Wonder je slepý
> ZÁVĚR: STEVIE WONDER JE BŮH

Úvaha č.4
> Říkali mně, že nejsem nikdo.
> Nikdo není dokonalý (Nobody is perfect) Takže jsem dokonalý.
> Jenže jen Bůh je dokonalý.
> Z toho vyplývá, že jsem Bůh. Jenže Stevie Wonder je Bůh, takže já jsem Stevie Wonder.
> ZÁVĚR: SAKRA, JSEM SLEPÝ!

Úvaha č.5
> Když to přeženeme s alkoholem, skončíme ožralí.
> Když jsme ožralí, tak spíme.
> Když spíme nepácháme hříchy.
> Když nepácháme hříchy, tak půjdeme do nebe.
> ZÁVĚR: JESTLI CHCEME JÍT DO NEBE, MUSÍME SE OŽRAT.

Úvaha č.7
> V dnešní době nemají pracující na nic čas.
> Takže povaleči mají veškerý čas na světě.
> Čas jsou peníze. Takže povaleči mají víc peněz než pracující.
> ZÁVĚR: ABYCH BYL BOHATÝ, NEMUSÍM PRACOVAT.

Úvaha č.8
> Pití alkoholu zabíjí neurony.
> Neurony, které alkohol zabije, jsou ty nejslabší.
> Když pozabíjí ty slabé, zůstanou jen ty, které jsou silné a inteligentní.
> ZÁVĚR: ČÍM VÍC PIJU, TÍM JSEM INTELIGENTNĚJŠÍ!

Coven

1. listopadu 2009 v 13:32 | Lady Nira |  Wicca
Wiccani, kteří se navzájem osobně znají a rozumí si, vytvářejí skupinky, ve kterých společně praktikují. Těmto skupinkám se říká coveny(seznam covenů). Jsou dva základní druhy covenů - tradiční a eklektický. Tradiční coven je takový, u kterého se dá návaznost vystopovat až k G.B.Gardnerovi. Tyto coveny vznikly tak, že od praktikujících kolem něj se odtrhl nějaký počet lidí, min.2 a vytvořil kolem sebe novou skupinku. A takhle to šlo dál a dál. V naší zemi doposud není žádný tradiční coven a tedy ani člověk, který by měl právo wiccu vyučovat. Zato tu ale vzniká množství eklektických covenů, praktikujících podle knih a vyměněných zkušeností. Ty jsou většinou tvořeny z dlouhodobých kamarádů, kteří mají podobné nebo společné zájmy. V takových skupinkách je dokonalá důvěra a zvláštní jakoby "rodinné" přátelství. Je to něco, čeho si opravdu moc vážím, podpora, pomoc. Je krásné vědět, že v době, kdy se o wicce v naší zemi nic moc neví, chybějí tu kvalitní studijní materiály a každý si dělá wiccu takovou jaká se mu líbí, bez ohledu na to, že to co dělá není wicca, je tu někdo, kdo je na tom stejně jako vy a nechce to vzdát, protože cítí, že ho to přitahuje. Jsme vděční svým wiccanským přátelům a je to krásný pocit. Coveny bývají obvykle vedeny kněžkou a knězem. Tuto funkci zastávají většinou osoby zkušenější nebo starší. Je na nich zodpovědnost za dobré fungování skupiny a organizace. Při rituálech po invokaci znázorňují Bohy.